Tezhib Günlüğüm

tezhibe dair..

Tezhib Galerisi

Bu bölümde farklı sanatçılardan derlenmiş tezhip eserlerini görebilirsiniz.

Eserlerin tamamı başka sanatçılar tarafından yapılmış olup, tüm eserlere Google araması sonucunda ulaşılmıştır. Sanatçının talebi halinde eser yayından kaldırılacaktır.

iletişim: tezhibgunlugum@hotmail.com

2 comments on “Tezhib Galerisi

  1. sdasda
    Ekim 15, 2012

    çok güzel olmuş ellerinize sağlık🙂

  2. Yasemin Inceoz
    Kasım 5, 2012

    Valla muhtesem eserler ,ben yurtdisinda yasiyorum derslerinizi gorunce aglamamak icin kendimi zor tuttum cok isterdim ders alabilmeyi bu sanati ogrenebilmeyi kendi kendime birseyler yapmaya calisiyorum ama ders almak gerek cok seviyorum teshib sanatini cok tesekkur ederim size boyle guzel bir calismayla benim gibi uzak olanlara yardimci oldugunuz icin sevgilerimle…

Bir Cevap Yazın

