Tezhib Günlüğüm

tezhibe dair..

Merhaba Arkadaşlar,

Uzunca bir süre Tezhip Sanatı’yla blog fikrini birbiriyle bağdaştıramasam da sonunda tezhib serüvenimi, öğrendiklerimi ya da öğrenmeye çalıştıklarımı sizlerle paylaşmaya karar verdim. Çünkü özellikle iş hayatının içinde olanların internet dışında pek fazla araştırma yapma olanağı olmuyor ve ben de yeterli bilgiye internetten ulaşamamış biri olarak eğer bu konuda sizlere yardımcı olabilirsem çok mutlu olacağım.

Tezhibin bana öğrettiği ilk şey şüphesiz SABIR. Ne zaman ilgi duymaya başladım, ne zamandır bu sanatla ilgilenmeyi düşünüyorum inanın hatırlamıyorum. Belki de başlangıcı çocukken yaptığım saray gezilerinde beni etkileyen süslemelere kadar gidiyordur. Son birkaç yıldır da iştiyakla  bir hocanın dizinin dibine oturabilmek için arayış içerisindeydim ve nihayet birkaç ay önce nasip oldu.  Sonunda seyretmekten meşketmeye terfi edebildim:)

Bundan sonra haftada bir gün hocamı ziyaret ederek öğrendiklerimi ders ders size aktarmaya çalışacağım. Tezhip hocası değilim, öğrenme aşkında samimi bir talebeyim. Bu nedenle elbette kusurlarım olacaktır, hocalarımın affına sığınarak her türlü yorum ve eleştiriye açık olduğumu da belirtmek istiyorum.

Muhabbetle..

2 comments on “Merhaba Arkadaşlar,

  1. mehtap
    Şubat 11, 2014

    Aynen dediginiz gibi sadece internetten arastirma firsati olan ve yurt disinda yasayan biriyim, bugun kesfettim sitenizi, tesekkur ediyorum paylasimlariniz icin, kizlarimla birlikte yapabilecegim tezhip ornekleri ariyorum 7-10yaslarindalar, yardimci olabilirseniz sevinirim. Allah razi olsun.

  2. mehmet
    Şubat 13, 2014

    ben yurt disindayim ve bilgi edinmem cok guc boyle bi bilog hazirlayip insanlara faideli oldugunuz icin sizlere cok tesekkur ediyorum allah emeklerinizi bosa cevirmesin alla utandirmasin esenlikte kalin iyi gunler…

Bir Cevap Yazın

